Kundeservice
Venligst kontakt os på support@tapnfc.dk ✉️
Velkommen til TapNFC's kundeservice. Vi er her for at hjælpe dig med dine spørgsmål.
Uanset om du har brug for support, yderligere information om vores produkter eller har feedback til os, er vi klar til at hjælpe det bedste, vi kan.
Da vi er en nystartet virksomhed kan vi for nuværende kun kontaktes via mail. Vi bestræber os på at svare indenfor 24 timer alle hverdage. Hvis du alligevel har brug for at kontakte os på telefonen, kan du ringe på +45 23 39 46 75. Hvis vi ikke har mulighed for at besvare dit opkald, ringer vi retur hurtigst muligt.
Kontaktinformationer:
E-mail: support@tapnfc.dk
Eller via kontaktformularen nederst på sitet.
Ofte stillede spørgsmål
Hvilke muligheder har jeg, hvis jeg ønsker at returnere et produkt?
Når du returnerer et produkt, kan du nemt anvende retur-labelen, som vi sender med i din bekræftelsesmail. Sørg blot for, at produktet er i original emballage og stand, som da du modtog det.
Vi refunderer pengene så snart vi har modtaget produktet.
Hvor lang tid skal jeg forvente at vente på min ordre?
Din ordre skulle ankomme inden for 1-3 hverdage, afhængig af din placering og valgte leveringsmetode.
Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?
For at ændre eller annullere din ordre, bedes du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice, da vi stræber efter at behandle ordrer hurtigt.
Jeg ville ønske, at jeres produkt kunne..
Vi sætter stor pris på feedback og ønsker fra vores kunder. Hvis der er specifikke funktioner eller tilpasninger, du ønsker at se i vores produkter, hører vi meget gerne fra dig via e-mail. Vi har planer om løbende at udvide vores produktudvalg og tilpasse dem yderligere til de enkelte virksomheders behov. Tilmeld dig gerne vores nyhedsbrev for at blive opdateret om nye produkter og tilpasningsmuligheder.
Hvordan sikrer I produktet mod uautoriseret adgang eller manipulation?
Vores produkter er designet med fokus på sikkerhed og privatliv. NFC- og QR koder er kun programmeret til at dirigere til bestemte, sikre sider, og kan ikke ændres uden adgang til vores system.
Hvordan placerer jeg bedst produkterne for at maksimere antallet af følgere og anmeldelser?
For at optimere effekten af både "Følg os" og "Anmeld os" produkterne, placer dem, hvor dine kunder naturligt samles eller gør ophold, som ved kassen, indgangsområder eller på kundeserviceborde. Dette øger sandsynligheden for, at kunder interagerer med dem. Se vores guide for yderligere strategier og placeringstips.
Skal kunden logge ind på sin Google-konto for at skrive en anmeldelse?
Ja. Google tillader kun anmeldelser fra verificerede bruger. Dette er bl.a. for at undgå falske anmeldelser.
Men frygt ej! Langt størstedelen af danskerne har en Google-konto.